نمانام سازی با تمرکز بر یک رشته خاص بیمه ای

نمانام چیست؟

برند یا نمانام یک شرکت ،  اعتبار آن در نزد مشتری است. 

نمانام یک شرکت ،  برآینده ی از شخصیت فعلی آن ، شخصیتی که می خواهد باشد دیگران از شخصیت آن است .

نمانام سازی چیست ؟

دانشی است که با برتری دادن به یک نام تجاری باعث افزایش اعتبار و شهرت آن در بازار رقابت می شود.

 اعتبار و  شهرت یک نمانام به طور مستقییم می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گرانتر محصولات یا خدمان آن شود ، به زبان دیگر نمانام سازی روش هوشمندانه تجارت و تولید ثروت است.

نمانام سازی حاصل پیامها و گزارش ها ی رسانه هاست هر قدر تعداد این پیامها بیشتر و محتوای آن ها مطلوب تر باشد ، نام تجاری قوی تر خواهد شد.

هفت عنصر برای یک راهبرد جامع نمانام سازی شامل :

1- مشارکت کارکنان

2- هدف

3- آگاهی رقابتی

4- ثبات 

5- هیجانات

6- انعطاف پذیری 

7- وفاداری

پنج گام نمانام سازی

گام اول : جمع آوری اطلاعات

گام دوم : تعریف شخصیت نمانام

گام سوم : تعریف چشم انداز

گام چهارم : جذب مخاطب و ایجاد وابستگی

گام پنجم : تداوم ارتباط با مشتری

ایجاد احساس نیاز به بیمه در جامعه مقدم بر فرآیند نمانام سازی است 

نمانام سازی و تثبیت نام و نشان تجاری یک شرکت بیمه در ذهن مردم یک ضرورت انکارناپذیر برای رسیدن به جایگاه توسعه یافته در صنعت بیمه محسوب می شود. شرکت های بیمه در این مسیر با چالش هایی مواجه هست نخستین آن، نبود فرهنگ بیمه و ضریب نفوذ پایین آن در کشور است. بر اساس این بسیاری از فعالان صنعت بیمه معتقدند پرداختن به فرهنگ بیمه و درک نیاز به خدمات آن در جامعه، مقدم بر پرداختن به نمانام سازی در شرکتهای بیمه است. نمانام سازی به صورت ارائه خدمات ویژه در چند رشته بیمه ای می تواند گره گشا باشد و به تقویت نمانام شرکت های بیمه کمک کند. «شرکت های بیمه ای می توانند خود را در یک رشته خاص (مانند بیمه های زندگی یا درمان) با تکنیک هایی مانند پرداخت خسارت مطلوب، برقراری ارتباط منطقی و مناسب با بیمه گذار، تبلیغات مناسب و حقیقی، تعریف و تبیین پشتیبانی های مناسب برای ایده های نو و … برجسته و از این طریق جایگاه خود را نزد مخاطبان به یک جایگاه ویژه تبدیل کنند.» 

اشتراک گذاری :

تماس با کارشناسان صدور بیمه کوثر

  • همراه : 09126608681
  • ثابت : 32827126-026
  • ثابت : 32825605-026

استعلام رایگان و صدور انواع بیمه نامه ها

لینک کوتاه مطلب : https://www.chatryar.ir/?p=1284
بخش نظرات

سوالات خود را در قسمت نظرات ثبت کنید تا به آن پاسخ داده شود

درباره ی mosavi

همچنین ببینید

ترکیب پرتفوی در سرمایه گذاری های بیمه کوثر

بیمه کوثر مالک یک درصد غول سنگ آهن خاورمیانه شد بیمه کوثر مالک یک درصد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

صـدور آنلاین و ارزان بیمه نامه کـوثرلطفا" اینجا کلیک کنید
+ +